środa, 20 lutego 2013

Zmiany, ale czy pozytywne?

Hej straszyciele, mam dla was parę nowinek. Kolejny sklejony post.
Cały czas nie było ani jednego tematu do napisania,a teraz ledwo się wyrabiam :P

Przejdźmy do rzeczy. Może zacznę od zmian w lalce Venus Swim Assortment.
Wiele osób narzekało,że ma taki sam makijaż jak w serii Basic. Projektanci lalek naprawili to.
Oto efekt:

Rozjaśniona szminka mi bardziej przypadła do gustu, tak jak nowy zielony makijaż,ale nie wiem po co zmienili kolor brwi :( Przez to Venus moim zdaniem ,,zdziecinniała'' :(
Wydaję mi się jeszcze,że powiększyli jej oczy, co jest kolejnym minusem, jak już wspomniałam wygląda jak upiodzieciak -.- Ale chyba jednak lepiej,że jest inna i parę zmian jest na korzyść.
Podsumowując 2 +,2 -. Cień(+),szminka(+). Brwi(-),oczy (-).

Następną rzeczą jest lalka nauczycielki - Głoweni Krewnickiej. Była ona w nieoficjalnych planach kolejnego Wave'u Basic. Być może to się sprawdzi? Nie wiadomo do końca,ale owa lalka została wystawiona na Ebay'u na sprzedaż!
Tu dowód: http://1.bp.blogspot.com/-dFeH2aWTUjs/USKwrWJh-gI/AAAAAAAAHUk/Ulnon_DnBcc/s1600/dire.png
Lalka jest fajna i z chęcią bym ją kupiła ale za tyle kasy? 108,61 euro = to ok. 435 zł! + oczywiście koszt przesyłki... 500 zł jak nic! Szczerze mówiąc to za te pieniądze wolałabym 3 lalki kotołaczek potworniarek i jesze by zostało,lub ok. 5 lalek. Nie wiem jak wy,ale jak dla mnie to to się nie opłaca,choć lalka jest Deluxe :(
Tu jeszcze parę jej zdjęć:


Gdybym to ja wybierała postać,której ma być lalka wybrałabym z powodzeniem nr.23, ewentualnie 22,ale nie pomyślałabym nawet o 30 -.-

Co sądzicie o tych zmianach? Podobają wam się? Co myślicie o lalce Venus SA?
Chcielibyście lalkę nauczycielki? Uważacie,że jest warta swojej ceny? A na kogo lalkę wy zagłosowalibyście?


9 komentarzy:

  1. Mi się ten nowy makijaż nie podoba i beznadziejnie, że tak mieszają, mimo to fajnie, że jest coś innego. Alekso, odpowiesz na moje pytanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie? Zależy jakie to jest... JEśli jest bardzo ,,tajne'' napisz na g-maila :P

      Usuń
  2. Takie pytanie: Chcielibyście DIY na blogu? Ostatnio zmontowałąm w bardzo prosty sposób kanapę dla lalek i jeślibyście chcieli to mogę dać instrukcję.

    OdpowiedzUsuń
  3. tez zrobilam DIY na blogu ^~^ ale chetnie zobacze twoja kanape bo ja wgl nie mam na nia pomyslu, jednak jakbys chciala zrobic umywalke, jest ona moim blogu xd nie, pytanko jest w zakladce pytania i....


    Sandy Black

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sama zrobiłam kanapę dla mojej Clawdeen. W?yszła lepiej, niż się spodziewałam, a co do DIY to jasne, że tak
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  5. Te 30, 23, 22 to nie numery postać a ilość oddanych na nie głosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wow,ale jesteś odkrywcza. Przecież mówię NA KTÓRY NUMER BYŚCIE ZAGŁOSOWALI. Tak to by na który głos byście zagłosowali w tej drugiej logice -.-

      Usuń
  6. Nowy makijaż Venus jest okropny. Przez jasną szminkę nie widać prawie tych białych "pasków" na ustach. Zielonej kredki do oczu nie widać prawie wcale, przez powiększenie i zmodyfikowanie oczu wygląda bardzo dziecinnie, a kolor brwi jest okropny. Wszystkie zmiany na niekorzyść, jest jeszcze gorsza od poprzedniej wersji. WM

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest już omówienie Lodowej i Gumowej dziewczynyz Create-a-Monster:
    http://www.youtube.com/watch?v=YEEhAyfwn3U
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)